#

Remonts

Svarīgi! Kondicionēšanas sistēma ir elementu kopums, kur viena elementa darbība vai bezdarbība ietekmē citu sistēmas elementu funkcionēšanu, jo tie ir savstarpēji saistīti.

Salona radiatora montāžas darbi no 90 EUR

Sausinātāja - resīvera montāžas darbi no 40 EUR

Smidzinātāja montāžas darbi no 25 EUR

Caurules montāžas darbi no 45 EUR

Kompresora montāžas darbi no 50 EUR

Blīvējumu / savienojumu montāžas darbi no 20 EUR

Kondensatora montāžas darbi no 75 EUR

  • Salona radiators

    Šīs detaļas vienīgā funkcija ir gāzes iztvaicēšana. Tas ir viens no ilgspējīgākajiem sistēmas elementiem, bet arī tam ir savs kalpošanas resurss. Šīs detaļas nomaiņa ir laikietilpīga.

  • Sausinātājs - resīvers

    Kalpo kā filtrs sistēmas netīrumu un mitruma savākšanai. Šo detaļu ik pa laikam ir jāmaina. Vairākiem automašīnu modeļiem tas atrodas pašā kondensatorā, kas nozīmē kondensatora maiņu.

  • Smidzinātājs

    Neaizvietojama detaļa sistēmas saldēšanai. Visbiežāk detaļas nomaiņa jāveic tādā gadījumā, ja no citiem komponentiem ir radies sistēmas piesārņojums.

  • Caurules

    Pārsvarā auto kondicioniera caurules ir no alumīnija, tās ir izliektas visdažādākajos lenķos, daļai cauruļu ir gumijas starpposmi. Piekļuve tām ir atkarīga no auto markas un modeļa. Šis apstāklis ietekmē remonta izmaksas.

    Gāzes noplūde caurulēs visbiežāk rodas no ceļu kaisīšanas maisījumiem. Bieži defekts atklājas cauruļu stiprinājumu vietās pie automašīnas korpusa. Gumijas starpposmi parasti pārberžas pret citām auto detaļām, ja tās nav atbilstoši nostiprinātas.

    Remonta laikā tiek demontēta caurule, bojātais posms tiek izgriezts un iemetināts jauns. Tad cauruli uzmontē atpakaļ un atkārtoti veic spiediena testu.

    Sarežģītāk ir pieņemt lēmumu, ja ir bojāta caurule dubultajai kondicionēšanas sistēmai. Prakse pierādījusi, ka lietderīgāk un efektīvāk ir nomainīt alumīnija caurules pret jaunām gumijas caurulēm, jo tās ir izturīgākas uz mūsu ceļiem. Tas ir apjomīgs darbs, kas prasa vairāk kā vienu dienu.

  • Kompresors

    Kompresoram var rasties problēmas, ja sistēma kādu laiku ir bijusi tukša, sistēmā nav bijis pietiekošs gāzes daudzums vai ir apgrūtināta kompresora dzesēšana. Šie trīs faktori bieži noved pie kompresora pilnīgas "noķīlēšanas", tādējādi vienīgā izeja ir jauns kompresors, jauns kondensators, jauns smidzinātājs un sistēmas skalošana pēc vajadzības. Atsevišķos gadījumos ir jāmaina arī iztvaicētājs (salona radiators). Lai kompresors funkcionētu, sistēmai ir jābūt tīrai, jo pretējā gadījumā '"noķīlēs" arī jaunais kompresors. Sistēmas tīrīšana neietilpst ne kompresora remontā, ne nomaiņā. Tas ir atsevišķs darbību kopums, par kuru ir papildus jāvienojas.

  • Blīvējumi / savienojumi

    Ja noplūde ir atrasta cauruļu, radiatora vai kompresora savienojumos, tad tajās vietās ir jānomaina blīves. Daži savienojuma mezgli atrodas vienkārši aizsniedzamās vietās, bet dažiem ir nepieciešami lielāki montāžas darbi.

  • Kondensators (ārējais radiators)

    Kondensators ir vājākais kondicioniera sistēmas elements. Tas atrodas automašīnas priekšējā daļā un to tiešā veidā ietekmē mūsu klimata apstākļi, tādēļ šo detaļu jāmaina visbiežāk. Kondensatoru jāmaina arī tad, ja ir nepietiekama kondicionieru sistēmas dzesēšana, tā nolietojuma dēļ.

UZŅĒMUMA DATI

"KONDICIO" SIA

Reģ. nr. 40003907174

PVN Reģ. nr. LV40003907174

Juridiskā adrese: Emīlijas Benjamiņas iela 10-41, Rīga, LV-1050

Faktiskā adrese: Lastādijas iela 45A, Rīga, LV-1003

Banka: Swedbank

Konts: LV72HABA0551045723163

Built on Blueprint.io