POLESTAR 1 Auto Kondicioniera Apkope, Uzpilde un Remonts Rīgā

Jūsu automašīnas kondicionieris vairs nedzesē kā agrāk? No ventilācijas nāk nepatīkama smaka vai sistēma strādā nevienmērīgi? Kondicio.lv piedāvā pilnu POLESTAR 1 kondicioniera diagnostiku, uzpildi un remontu Rīgā.

Mūsu kvalificētais meistars ar 21+ gadu pieredzi nodrošinās, ka jūsu auto kondicionieris atkal strādā perfekti. Mēs koncentrējamies uz kvalitāti, nevis kvantitāti, tāpēc katram auto veltām individuālu pieeju.

Biežākās POLESTAR 1 Kondicioniera Problēmas

Polestar 1 automobiļu ventilācijas sistēmas bieži saskaras ar specifiskām problēmām, kas var ietekmēt gaisa kondicionēšanas efektivitāti. Lietojot R-1234yf gāzi, šī sistēma ir moderni konstruēta, taču Rīgas klimatā, īpaši ziemas mēnešos, kad uz ceļiem izmanto sāli un smiltis, var rasties korozija un aļģu veidošanās, kas ietekmē kompresora un kondensatora darbību. Kompresors ir vieni no vissvarīgākajiem komponentiem, un tā nodilums var radīt noplūdes, ja netiek regulāri apkalpots. Kad kondensators ir aizsērējis, gaisa plūsma samazinās un var novest pie pārmērīgas siltuma akumulācijas. Turklāt, evaporators var tikt piesārņots, ja netiek veikta regulāra filtru maiņa, kas ir ieteicama ik pēc 12-15 tūkstošiem kilometru. Daudzi lietotāji ziņo, ka noplūdes ir bieža problēma, ko var izraisīt nolietotie blīvējumi. Ieteicams veikt gaisa kondicionēšanas sistēmas pārbaudi vis

POLESTAR 1 Kondicioniera Darbības Principi

POLESTAR 1 kondicioniera sistēma darbojas, izmantojot R1234yf gāzi, kas ir efektīvāka un videi draudzīgāka nekā vecākās R134a sistēmas. AC sistēmā ietilpst kompresors, kondensators, iztvaicētājs un ventilatori, kas strādā kopā, lai nodrošinātu optimālu gaisa plūsmu. Kompresors, kas parasti atrodas motora nodalījumā, saspiež auksto gāzi, kas pēc tam tiek nosūtīta uz kondensatoru, kur tā atdziest un pārvēršas šķidrumā. Šķidrums nonāk iztvaicētājā, kur ar zemas temperatūras palīdzību gaisa plūsma atdziest. Lielākas noplūdes sākotnēji var būt saistītas ar blīvējumiem, kas ir pakļauti nolietojumam, un gāzes uzpildes jāveic ik pēc 2–3 gadiem, lai uzturētu sistēmas efektivitāti. Ja jūsu POLESTAR 1 ir vecs modelis (ražots pirms 2020. gada), ir ieteicams regulāri pārbaudīt kondensatora un iztvaicētāja stāvokli, jo tie var būt pakļauti korozijai vai netīrumiem, kas traucē gaisa plūsmu un sistēmas darbību.

Mūsu pakalpojumi POLESTAR 1 Kondicioniera apkopei

Kondicioniera uzpilde: Ja jūsu POLESTAR 1 automašīnas kondicionieris vairs nepilda savu funkciju un nedzesē salonu pietiekami efektīvi, iespējams, ka nepieciešama freona uzpilde. Mēs izmantojam R134a un R1234yf dzesēšanas šķidrumus, kas nodrošina optimālu darbību un atbilst auto ražotāja prasībām.

Sistēmas pārbaude: Lai noteiktu problēmu cēloni, mēs veicam pilnu diagnostiku – pārbaudām spiedienu, noplūdes un vispārējo sistēmas stāvokli. Mūsu speciālisti izmanto modernu aprīkojumu, kas palīdz ātri un precīzi noteikt jebkādas problēmas.

Kondicioniera remonts: Ja pārbaudes laikā tiek konstatēts bojājums, piedāvājam profesionālu remontu. Tas var ietvert kompresora maiņu, vārstu un filtru nomaiņu, kā arī elektrisko komponentu pārbaudi un labošanu.

Auto gaisa sistēmas dezinfekcija: Laika gaitā kondicioniera sistēmā var uzkrāties baktērijas un pelējums, kas rada nepatīkamu smaku un var ietekmēt salona gaisa kvalitāti. Mēs veicam dziļu tīrīšanu un dezinfekciju, izmantojot drošus un efektīvus līdzekļus, kas likvidē mikroorganismus un novērš atkārtotu piesārņojumu.

Biežāk uzdotie jautājumi par POLESTAR 1 kondicionieriem

Kā uzzināt, vai kondicionierī ir freona noplūde?

Cik maksā POLESTAR 1 kondicioniera remonts?

Cik bieži nepieciešams uzpildīt auto kondicionieri?

Built on Blueprint.io

UZŅĒMUMA DATI

"KONDICIO" SIA

Reģ. nr. 40003907174

PVN Reģ. nr. LV40003907174

Juridiskā adrese: Emīlijas Benjamiņas iela 10-41, Rīga, LV-1050

Faktiskā adrese: Lastādijas iela 45A, Rīga, LV-1003

Banka: Swedbank

Konts: LV72HABA0551045723163